äventyrare (:

Livet är en spännande resa, du gör många äventyr.
Man blir sårad, lämnad och övergiven.
Man får ta mycket stryk, men det är i de lägerna det är som viktigast att du inte glömmer bort allt det bra.
Jag har många gånger trott att jag sett slutet, att det aldrig ska bli bra igen.
Men det är då, precis i sista sekund som jag har insett vad som är viktigast i livet.
Mina vänner och min familj.
Dom ar alltid funnits för mig, vilket jag är väldigt glad för idag.
Jag älskar er.
Glöm aldrig bort era vänner.
Jag har tappat bort många vänner på sista tiden. För att jag tagit dom för givna.
Jag har trott att dom alltid ska finnas där, att jag är den enda.
Jag glömde av många av mina andra människor i min närhet, det erkänner jag.
Att jag ibland trodde att jag själv var "störst, bäst och vackrast".
Jag glömde av alla dom andra, vilket jag ångrar väldigt mycket.
Jag vet inte vad som hände men något blev fel för mig...
Förlåt!
Ni vet att jag älskar er innerst inne <3










Under livet lär man sig många saker,
man går igenom många äventyr.
Ett av mina var med dig.
Det var det bästasämsta jag någonsing gjort.
Jag lärde mig en läxa och fick underbara erfareneter.
Jag gråter inte längre över att jag inte längre har dig utan jag ler för de stunderna vi hade.
För jag lärde mig en massa nytt på både gott och ont.
Så ja, tack för våran tid, nu är det nästa persorn att få nya upplevelser med dig.
Så nu ger jag mig ut på ett nytt äventyr i livet och du ditt.
Vi går skiljda vägar men möts nog igen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0