höhö :*

Ja, de sista dagarna i Sthlm blir bara färre och färre, på onsdag åker jag ju.
Soft dag idag, går bara på första lektionen idag sen åker jag hem (aa'
Imorgon är jag "ledig"!
Skitbra!

Ska på förhandsvisningen av PRINSESSA ikväll, först ut och äta med farmor och gustav på Håkans ^^
Igår var vi på jensens böfhus (aa'  GLASSBUFÉ FTW! :D
Imorgon blir det väl att gå på stan .. :)

Oh, vet ni vad? Jag ska äntligen få en SVEA väska som jag så lämge velat ha, för jag kommer behöva en väska där både dator och böcker få plats (aa'
Så ja, SVEA väska till mig.

På onsdag kommer jag som sagt hem.
Pappa kommer och hämtar sakerna vid tåget sen åker han igen.
Köpa fritidskort i Göteborg och sen åka hem med ÄlsklingsMichii som kommer och möter mig <3
Åker 7 bussen antagligen så kom och umgås i stan <3333


Jaja, nu ska jag åka till skolan om en stund, börjar 11:50.



PUSSHEJ :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat prata med mig eller?? :(

2009-09-07 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0