Skolan is over

Japp, nu är skolan äntligen över.
Men jag vill bara passa på och tacka för det underbara året som jag fick med er.
Jag har ju bara gått på Stenbacke i knappt två terminer men jag vill att ni ska veta att det har gett mig grymt mycket och jag har fått lära mig en massa nya saker.
Stenbacke har gjort mig till en helt ny människa, jag har fått se livet från en annan synvinkel.
Jag har fått ett nytt perspektiv på livet.
Jag vill säga att ni har betytt en hel del för mig och jag uppskattar verkligen att jag har fått gå här med er.
Det var en sådan lättnad att få komma till er och få ta del av eran underbara gemenskap.
Det var en sådan klar förbättring från skolan jag kom från innan.
Det är faktiskt delvis tack vare er som jag lever idag, hade jag inte kommit till stenbacke så hade jag antagligen inte stått på benen idag. Så tack.
Stenbacke har hjälpt mig och jag har fått lära mig en massor om en helt ny religion som var så främmande förut och ja - det var kul
Jag har haft det roligt, tom i kyrkan. Det trodde jag inte om mig för ett år sedan.
Men jag har lärt mig, Jag har tagit del av era erfarenheter och gjort dom till någonting som är bra för mig.
Jag har haft en helt underbar tid hos er, om jag ska vara ärlig så är de här två terminerna varit som bästa i min skolgång ever.
Ja, helt enkelt. Tack så mycket för den här tiden, det har varit sjukt kul.
Jag kommer sakna er alla så grymt mycket, men vi ses ju hoppas jag :D <3









Btw, Henrik.. Shit va jag kommer sakna dig! Du har gjort ina dagar på skolan helt klart :D *happyface*
Tack för att du finns, du är en helt underbar person!
Det är mycket tack vare dig som jag står på benen idag <3

henrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjukt underbart att höra! :D Det har varit jätte roligt att ha dig på skolan <3 Älskar dig!

2009-06-13 @ 22:52:30
Postat av: Banan!

Bella, det här är inte slutet på våran vänskap, blir ju lite svårare att hålla kontakten med tanke på att att vi inte kommer att träffas lika ofta men det ska allt gå ändå :)

Du är allt underbar du med ska du veta! Verkligen glad över att ha fått lära känna dig! <3



Greetings

The Banana, the one and only

2009-06-13 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0