jag måste..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart, jag är så grymt äcklad av mig själv.. varje gång jag ser mig i en spegel så börjar jag gråta. Jag klarar inte av att se på mig själv, jag blir så grymt äcklad. Tycker att jag är så äckligt tjock. Jag mår dåligt hela dagarna, enbart pga min vikt. Jag kan spy flera gånger om dagen bara för att jag är så äcklad av mig själv. Jag hittar ingen utväg, jag försöker hela tiden gå ner i vikt, men jag går bara upp igen. Jag vet inte hur jag ska vända på det hur jag ska kunna gå ner. Allting går  bara åt fucking jävla fel håll. Jag vill bli smal, jag skulle göra vad som helst för det. 
Fan, fan, fan. Jag mår så äckligt dåligt, jag vill bara bli smal. Jag äcklas av mig själv, av att se mig i spegeln. Av att tänka på mig själv. När jag ser mig får jag lust att spy. Lust att bara försvinna. Jag är äcklig.



...

Kommentarer
Postat av: M

Lilla lilla du! Du får sluta lycka så om dig själv. Du kanske inte är världens smalaste men vem fan är det egentligen? Alla ser bra ut, längd som vikt. Du är perfekt precis som du är. Du är den Bella alla känner till. Den glada Bella, snälla Bella. Och Ja .. Du vet vad jag försöker komma fram till .. Du behöver inte gå ner i vikt för du är perfekt som du är! Älskar dig massor Bby

2009-06-08 @ 17:35:03
Postat av: Svanholt

Du behöver inte gå ner i vikt babe.

Du är hur fin som helst, precis som du är <3

du är jättefin! <3<3

Du är perfekt som du är.

Puss, din Niclas

2009-06-09 @ 20:08:39
URL: http://www.svanholt.se
Postat av: Anonym

du behöver verkligen inte tänka så bella, seriöst! det är lätt att säga utifrån, men du behöver det verkligen inte! :)

2009-06-27 @ 16:33:47
URL: http://kajsawallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0