Skola

gsd




Okej, nu börjar jag bli helt nojjig över att börja gymnasiet. Typ hela tiden hr jag längtat efter att få göra det men nu vet jag inte längre...
Det känns som agneberg kommer bli så.. jobbig.
Jag känner liksom ingen som ska börja där eller går där typ.
Det känns som att ska man få det någorlunda bra där så behöver man hamna rätt från hela början.
Och jag är ingen som tjej som hittar rätt bara sådär. Det brukar ofta gå ganska dåligt.
Och ja.. agneberg är ingen bra skola att hamna fel på eller inte få några vänner osv.
Fan, jag är äckligt nervös. Det här kan gå åt helvete.
Jag vill inte hamna fel, jag vill inte.
Om det går å helvete så hoppar jag av, helt allvarligt.
fan, jag har ju kommit in på den linjen jag vill.
Kan det här inte bara gå bra.
Kan jag inte bara komma in i ett bra gäng där jag kommer att trivas?!
Det skulle vara awesome.
Jag klarar inte av tre år till av det som jag upplevde förr.
Jag kommer inte klara av det. Då hoppar jag av.

Kommentarer
Postat av: Natta

Det kommer att gå bra, jag lovar :)

2009-07-06 @ 00:43:53
Postat av: Bells (svar till Natta)

Vi kan ju alltid hoppas... >.<

2009-07-06 @ 11:00:08
Postat av: Anonym

Föresten, har du addad msn än?? :P

2009-07-06 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0