Dag 2, fjorden

Idag vart ganska så mkt bättre än igår, fast idag regnade det mycket mer!
Kom te stan, träffade Emelie och Fidde och så drog vi hem te Marcus.
Men Marcus låg och sov och svarade inte i telefonen så Fidde fick ställa sig vid fönstret och ropa men, men..
Sen drog vi in och chillade ett tag, sen traskade jag upp till Amelie.
Amelie, du är gryyyyyyym (y) ;D
Sen drog jag tillbaks te dom andra och softade ett tag.
Sen gick vi till pingvin och åt (asg på det) men ja.
Sedan åkte vi upp till Emelie och jag fick äntligen hämtat mina klackskor ;D
Ja, sen åkte Bella hem.
Awesome.
Helgen kommer nog bli bra..
Imorgon åker jag till morfars grav och planterar nya blommor och skit, de behövs.
Sedan blir det till att softa.
På Lördag åker jag till Christian i småland, kommer hem på måndag igen ;D
Åker från tjörn till henån, lämnar Milou år underbaraste Michii som hjälper mig att passa honom ( TACK <3 ) Sen till uddevalla vidare med tåg till göteborg, sedan buss till borås och sen sist men inte minst tåg från borås till hestra. Kommer nog bli awesome. Sen åker jag hem med mamma och dom på måndag. TREVLIGT!




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0