jag saknar dig.

gwqg





Michii, min älskade änglasyster.
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.
Jag saknar dig så det gör ont.
Jag sakanr dig så mycket så ibland känns det som att jag ska gå sönder.
Michii, utan dig är inte livet desamma.
Jag tänker på oss två och gråter.
Alla våra underbara minnen tillsammans.. Men jag vet att vi kommer få många fler.
Det är bara det att känslan av att veta att du är så långt bort gör så otroligt ont.
Jag saknar alla våra dagar tillsammans, dagarna som var så sjuka.
Vi gjorde så många konstiga saker, men det kommer hända igen.
Men känslan av att vara ensam gör mer ont än någonting annat.
Jag vill känna känlan att jag har dig nära.
Jag saknar dig så otroligt mycket älskling.
Utan dig är jag ingenting, det vet du.
Oavsett vad som händer så kommer det vara du och jag?
även om vi bråkar, kommer du stanna?
Michii, jag älskar dig, det är du som gör mig till den jag är.
Det är du och bara du.
Jag älskar dig.
Lämna mig aldrig älskade änglasyster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0