hejhej stockholm!

hejhej stockholm!

Nu har jag då varit i Sthlm sedan i måndags och det är helt okej (y)
I tisdags var jag och farmor och handlade i Solna centrum. Jag skulle tydligen få något innan skolan började (a)
Inköpen blev:

- Ett par svarta lacoste tygskor, skitsnygga!
- Mörkgråa only jeans.
- Ett vitt linne med rosa ränder och ett rep som skärp.
- En stor jätteskön tröja som är typ ljusrosa i grunden med olika färgade ränder.
- Vita leggings som är trasade fram.

Helt okej (y) :D

Idag vart vi och kollade där skolan ligger sen käkade vi Thaibuffé till lunch ^^
Sen vart det Kista en sväng;

- svart kajal
- vit kajal
- vitt långt linne

Helt okej dag..

Jag älskar Stockholm. Imorgon börjar skolan, 10:00 - 12:00.



Fast jag saknar alla mina vänner i Göteborg och där hemma.
Seriöst, ni måste komma och hälsa på mig! <3
jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0