Hemma igen.

Ja efter en lång helg och en flera timmar lång bilrsa så är jag tillbaka på tjörn efter att ha spenderat helgen i Hestra.
I lördags när jag kom med tåget så kom Christian och hans farmor och farfar och hämtade mig, sen åkte vi hem till honom där Henke satt och väntade.
Vi lirade lite GH, glodde på film och fördrev tiden.
Senare mot kvällen så kom det en del folk och skit, satt och drack, pratade och hade allmänt kul.
Kvällen var helt klart lyckad, gick och la oss 03:30.
På söndagen blev jag väckt fucking jävla 07.53, och ja - jag var arg. Men, men xD
Jaja, Christian drog upp och städa, det slapp jag ju iaf :P
Hela söndagen låg vi och slappade och kollade på film, soft och helt okej.
Idag måndag så åkte jag hem.
Har varit en helt okej helt, haft kul ;D




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0