Ska jag ge upp och åka hem?

Ja det är den stora frågan.
Just nu är jag sjukt förvirrad och vet inte vad jag ska göra.
Jag fick veta att jag kommit in på folkuniversitetet i thn på den linjen jag ville gå.
Helvete det här är sjukt.
Varför kunde jag inte få veta detta innan jag flyttade hit?
Det här är inte bra, det här är inte okej.
Klart jag längtar hem, klart jag saknar mina vänner, klart det skulle vara skönt att komma hem.
Men på ett sätt så vill jag stanna här.
På ett sätt så vill jag det. Jag har börjat få vänner, jag har fått ett eget rum osvosv.
Hemma kommer det bli precis som vanligt, jag kommer få bo med familjen, det vet jag inte om jag orkar.
Eller klart jag orkar det var inte så jag menade men jag vill ju bo ensam, jag var ju på G nu.
Det här är ju min barndomsdröm, det är det här jag har velat sen jag första gången var här.
Min dröm har gått i uppfyllelse, ska jag nu bara ge upp och åka hem? ;__;
Hjälp mig, vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Maria

Om din dröm har gått i uppfyllelse så ska du verkligen inte åka hem, lev nu din dröm och kom hem efter du har gått klart gymnasiet :) alla får vi inte uppleva drömmar vi drömmer om Bella! :)

2009-09-04 @ 20:26:54
Postat av: Roger P

Det är jobbigt i början, men det blir bättre nu när du börjar få vänner osv i Stockholm.

Enligt mig bör du stanna, men vill du verkligen hem så åk hem.

Kommer jag någonsin få chansen att flytta dit, så stannar jag där!

2009-09-05 @ 14:19:31
URL: http://www.google.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0