Hejhej Uddevalla

Bye Bye Stockholm,
Hej Hej Orust!


Japp nu är jag hemma igen.
Känns fakiskt helt okej.
Är trött och har huvudvärk men det löser sig.

Sov hos Michiiälskling, vi somnade vi två tiden typ :P
Kunde verkligen inte sova, vi försökte faktiskt!
Sen ringde klockan tjugo över sex.. *gäsp*
Fast vi somnade om och vaknade fem i, gick upp typ två i..
- nej vi fick inte brottom.
Precis när Michii startat mopeden och kört ut så kom hennes mamma och skulle skjutsa oss xD
Så ja, vi fick skjuts.

Sen var jag ju i Uddevalla och hälsade på i stenbacke idag.
Helt okej (y)
Har saknat alla, saknar stanbacke.
Men, men.. vissa har ju blivit för gammla för det (aa'
Appropå skolan.. shit jag har inte varit så arg på länge.
Det var för mycket.
Så idag har jag gått och varit lite småsur 24/7.
Förlåt, men vissa människor går mig på nerverna!
Jaja, nu släpper vi det.

Jag fick mitt skolkort igår, det är awesome.
Flerkommun, gäller 04:00 - 24:00.
Det är grymt, och det gäller alla dagar i veckan + lov.
Så det är ett helt okej kort (y)

Jaja, nu ska jag och Michii fortsätta vara barnvakter för det är vi grymma på.
Mamma är på möte, pappa jobbar över.
Vi "passar" barnen.
Hitills har vi bara kollat tv, suttit vid datorn och käkat godis (aa'
Men, men.. vi ska som sagt fortsätta med det vi är bäst på.. LATA OSS :D



PUSSHEJ :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0