En lång och svettig dag..

har varit en lång och svettig dag idag ><
Sov hos Michii, klockan ringde 06:30 för att jag och Michii skulle upp till Uddevalla och träffa Niclas.
AWESOME!
Vi var inte trötta, speciellt inte ftersom vi somnade mitt på ljusa morgonen.
Men, men.. upp kom vi efter ett tag.
Satt i Uddevalla i en timme och väntade på honom.
Har verkligen saknat Niclas, kändes underbart att få träffa honom igen.
Fick pratat en hel del och allting känns bra nu.
Hoppas jag får träffa honom snart igen, antagligen/förhoppningsvis till helgen <3

Btw, Michii och jag fick gå från Myggenäs i den jävla värmen nu är vi typ pooler.
Jaja, ska bada nu.


PUSSHEJ :'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0