Jag försöker ...

Jag försöker andas med det är som att någon håller händerna runt min hals, jag kan inte andas.
Jag kämpar efter luft, men jag får ingen. Någon vill att jag ska sluta andas. Jag vill.
Jag stryper mig själv med alla dåliga saker, jag förtränger dom bra och tar fram dom dåliga.
Jag vet att jag är patetisk, jag vet att jag måste skärpa mig men jag kan inte.
Gaah, jag blir galen på mig själv.
Försöker släppa taget men det går inte. För innerst inne så vill jag inte.
Jag vill sluta andas, jag vill blunda och aldrig öppna ögonen igen.
Jag kväver mig själv.
Helvete, jag örjar låta som ett jävla psykfall.
Men jag vet ingenting om mig själv längre, jag har tappat bort mig själv någonstans men jag vet inte vart.
Jag vet inte vem jag själv är längre. Jag känner inte mig själv.

Vafan är det som händer med mig, varför låter jag som en jävla psykopat?!
Jag är ju fan sjuk.
Helvete, hjälp mig. Ta bort mina händer från min hals.
Ge mig luft igen.
Ge mig en chans att andas i din närhet.
Låt mig krama dig, andas in din luft. Ge mig en sista chans att försöka.
Eller inte en sista, ge mig en första. För jag har aldrig fått chansen att försöka andas med dig.
Du kom lika fort som du gick.
Du gav mig inte ens chansen att andas ut innan det var dags igen.
Jag kan inte andas.
Ta bort mina händer, låt mig få en chans.






Sitter och grinar som en jävla idiot till Hero men Enrique Iglesias..
Orden är som inristade i mitt huvud.
"I can be you hero baby
I can kiss away the pain
I will stand by you forever
You can take my breath away"

Kommer aldrig glömma dom stunderna för allvarligt några av de bästa i mitt liv.
Jag saknar dig mer och mer hela tiden.
Förlåt, jag vet att jag ska försöka att inte tänka på det, och ja - jag försöker verkligen.
Men kan du inte bara fatta hur jävla svårt det här är för mig?
Jag kan inte låta bli.
Jag måste tänka på dig, eller inte måste men det bara blir så.
Förlåt.
Förlåt att jag bara förstör hela tiden, förlåt att jag gör allting så komplicerat hela tiden.
men snälla se det från min situation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0