tankarna snurrar..

Sitter på jobbet, helt dött. Regnar ute, inget golfväder.



När det blir som lugnast och tystast det är då tankarna börjar snurra. Som nu.
Sitter och tänker på allting som har hänt på sista tiden, saker som stärkt mig och tryckt ner mig.
Saker som fått mig må bra och saker som har fått mig att må dåligt.
Saken är att alla dåliga saker som hänt på sista tiden, alla saker som fått mig att rent ut sagt dö, alla de saker kommer med tiden bara göra mig starkare.
Även om jag själv inte tycker eller känner så just nu så vet jag att om kanske ett halv år, ett år som kommer de här sakerna göra mig till en starkare person. Alla erfarenheter stärker än. Även dessa.
Även om jag just nu mår skit och känner mig allmänt jättedeprimerad så kommer det till att vända och bli någonting bra.
Det kommer göra mig till en bättre människa och göra mig som person starkare i mig själv.
Jag har lärt mig någonting av detta, något som gör att jag kanske undviker att välja på det sättet nästa gång.
Allting stärker än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0