mohaha :*

Okej den här kvällen vart lite intressant.
Efter jobbet så drog jag, Fyllot, Beca, Hampus, och Doriz för att bada.
Fast det var bara jag, Beca och Fyllot som badade ;D
Min bikini är btw helt fuckt up för jag och Fyllot bara flummade sönder så han typ drog i den som fan när han inte lyckades få upp knutarna xD
Sen eftersom jag vart fett med hunrig då jag inte käkat på hela dagen så tänkte vi åka till donken.
Doriz kompis sa att han kunde köra vid 23 tiden.. Så vi väntade tills dess, vilket var två timmar.
Sedan hade han tydligen börjar dricka så han inte kunde köra .__.
Så jag fick ta mopeden och köra mellan stenungsund och tjörn för att hämta och lämna åde Beca och Fyllot.
Väl framme satt vi och tjatade med Kongo och Hampus som också åkte med ;D
Sen bar det hem tillbaka till campingen (btw, vakterna på bron gillar inte oss ><)
Jaja, kvällen slutade bra med en massa tjat och skratt vid scenen! <3




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0