höhö :*

Kvällen har varit awesome,
Först åkte Beca och jag till stenungsund och käkade paj (jävla bitterfitta till gubbe som stod i kassan) ><
Sen hämtade vi systemkameran och mötte Doris för att gå och fota lite (fan va jag har längtat)
Tog några random pbilder men sen blev allt helt sjukt och jag skulle tydligen bada, så jag fick hoppa i typ tuden gånger i underkläder för att Beca skulle kunna ta ett kort när jag hoppade vilket hon lyckades med typ en gång av 40 ._. xD
Men, men.. sen gick vi upp på berget och satt på en sten och tog massa kort (jag vet, det låter perverst men anyway) !
Fett med roligt hade vi, massa awesome kort!
Hem och hämta kabeln till kameran imorgon sen kommer bilderna upp imorgon kväll efter jobbet!


Btw, imorgon tankar jag på ett comviq kort så alla som har comviq, langa nummer! <3




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0