Fallens dagar ;D

Igår var vi då i thn på fallens dag. Helt otroligt kul.
Beca och jag åkte från myggenäs vid 13.00 till uddevalla där vi mötte therese, dk, volvo, jocke, zidd, lo, patte, glenn, lelle m.m.
Vi tog bussen upp tillsammans till thn (helt otrolig bussresa) :D
Sen kom vi fram och vissa drog för att käka.
Sen fick ju vissa invänta den andra thn bussen eftersom patrik gick på extrabussen med oss, lämnade väskan och gick av och bussen åkte. Så han fick ta den vanliga, och vi fick lösa ut honom på resecentrum ;D
Fast Beca drog typ hem efter någon timme för det var lite jobbigt med Atlas m.m.
Sen drog vi runt i stan ett tag, Lo köpte en vattenpipa så vi drog te snäkn och satte oss med den!
Massa trevligt.
Sen drog vi runt några timmar till, käkade lite m.m.
Sen gick vi till fontänen med massa skum där vi träffade Laine och Joel med.
Skumkrig ffs (Y)
Sen drog vi då bort till folketspark för att kolla på dba. Vi kom dit vid 22.00 tiden och stod typ längst fram i kön.
Då säger dom jävla puckorna att dom inte släpper in fler folk (hur Berra kom in är fortfarande ett mysterium!)
Så vi blir skitförbannade och drar för att hoppa över staketet på baksidan..
Matte och Glenn kom in sen kom en ordningsvakt och polis så vi fick dra ><
Fan va värt -___-'
Jaja, vi drog runt i stan ett bra tag och sen lyckas jag ju träffa Niclas.
Jag hade klarat mig hela natten sen så stod han bara där helt plötsligt.
Jag blev helt sten och kunde inte få fram ett ord. Allt som snurrade i mitt huvud var dom.
Där kom han, hand i hand med sanna.
När han fick syn på mig så kysste han sanna sen kom han efter mig.
Jag sprang nästan, fyfan.
Jag kände hur paniken kom ikapp mig.
Jag stannade mot en vägg och bröt ihop.
Jag bara grät och grät. Jag skakade som gud vet vad. Jag mådde skit.
Niclas försökte prata med mig men jag kände inte för att lyssna och ännu mindre för att svara.
Efter ett tag lugnade jag ner mig lite, Niclas gick och ja.. Vi gick.
Men vi kom inte långt innan jag bröt ihop igen, kändes som att jag tappade all lut och jag höll på att svimma.
För en liten stund blev allting svart och jag kunde knappt andas.
Jag försökte men jg fick ingen luft och benen ville inte bära mig.
Efter ett tag så kom jag till en stensak så jag kunde sitta.
Jag bara grät.
jag orkade verkligen inte mer.
Hade inte Tc varit med mig då så hade jag inte suttit här idag.
Jag ville verkligen inte mer.
Min kväll var försörd.
Jag kände inte för någonting mer den kvällen.
Men, men..
Timmarna gick och till slut fångade vi upp laine och dom och vi skulle typ sova i deras bil..
Fast Bella kunde inte sova. Sov en liten stund ett tag men nej.
08:43 tog vi bussen till Göteborg och sååkte vi hem till Glenn.
Alla tre somnade på hans säng, fast jag vaknade efter en stund eftersom therese somnat på min höft och det gjorde sjukt ont. Men, men..
Blir till att sova bort resten av dagen, är helt slut .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0