emodagen

Idag är en sådan dag. Emodag.


Idag är jag emo

- på insidan.




Idag mår jag piss. Idag är en sådan dag som alla minnen kommer fram. Jag ve inte varför men alla minnen bara väller över mig. Jag tänker för mycket och gör för lite.
Idag känner jag mig sjukt nere, känns som jag hamnat på botten igen.
Men jag vet att jag kommer upp igen men jag har mina stunder.
Men just nu är jag depp, och ja, just nu vill jag vara depp.
Jag måste få gråta ibend, jag måste få andas ut ibland med.
Jag måste få slänga iväg det där fakeleéndet imellanåt.
Idag är en sådan dag.
En dag då jag kan andas och gråta.
Så låt mig gråta idag.



Snälla smsa mig, prata med mig, ring mig, 0762970338 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0