Du, förlåt mig..

Ja, nu har jag tagit bort alla bilderna från bdb och alla inlägg här som har med det att göra.
Kändes bäst så.
Känns som att ju mindre jag ser av det desto mindra tänker jag på det.

Men ja, jag vet att jag har bettet mig illa.
Jag vet att jag har skrivit saker som har sårat dig.
Jag vet att jag har varit som en jävla idiot ibland.
Jag har gjort många saker den senaste veckan som jag jag vrkligen ångrar.
Jag vet at jag inte kan göra någonting av det ogjort, jag vet att gjort är gjort.
Det gör ont.
För jag vet att jag har sårat, jag vet att jag bettet mig illa.
Jag önskar jag aldrig gjort det.
För det sista jag vill är att såra. Speciellt dig.
- det här säger jag för att jag verkligen menar det. Hoppas du och Sanna får det bra tillsammans. Du förtjänar det. Du förtjänar en fin tjej som behandlar dig bra. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här men den tjejen är inte jag.
Jag kan inte ge dig allt det där. Men det kan hon. Jag känner det.
Så nu hoppas jag helt seriöst och allvarligt att ni kan få en fin framtid tillsammans, för det är vad jag vill.


Just nu kanske detta är omöjligt för dig, med tanke på hur jag uppfört mig så kan jag förstå det.
Men jag vill mer än någonting annat vara din vän.
Jag behöver dig, jag mår bra av dig.
Det skulle betyda massor om du vill vara min vän.
Du kanske inte vill det just nu, men när du känner eller om du känner att du kommer klara av det så snälla hör av dig.
Skicka ett sms, ett gbinlägg eller vad som helst.
För jag vill ha dig som vän!
Jag finns här för dig, dag som natt. Och en vacker dag hoppas jag att du ska kunna prata med mig, precis som vi gjorde förut. 



En vacker dag hoppas jag att du ska kunna förlåta mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0