Herregud.

Det här var den värsta dagen på länge.
Vi skulle ju ut på en LITEN vandring. när vi kom fram till nationalparken visade det sig att vi skulle gå flera km.
Efter att gått, gått och gått så åt vi lite.
Men sen fick jag och Sara gå tidigare för jag ska kolla på en lägenhet och hon skulle till dalarna.
Så Tristan gav oss en karta och med den skulle vi hitta tillbaka dom 4 km vi gått dit.
Men redan vid första vägskälet gick vi fel och fick gå runt allt istället för igen. Så våran tillbaka gång blev ca en mil lång.
Så vi gick på stigar som knappt kan räknas som stigar.
Vi snubblade och ramlade på alla rötter, men vi kom fram!
Jag har inga fötter kvar.
Imorgon kommer jag antagligen inte ha några ben eller axlar.
Helvete.
Det var jobbigt.

Nu funderar jag på att göra mat men jag orkar inte.
Kolla färdigt på Top Modell först (a)



PUSSHEJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0