Det är svårare än vad ni någonsin kan tänka er..

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.




Det är så grymt mycket svårare än vad ni någonsin kan tänka er.
Att bara packa ihop sitt liv och flytta till en stad 60 mil bort.
Att ta dom där kliven på tåget, med vetskapen om att du lämnar alla som älskar dig.
Vetskapen om att du inte känner någon dit du ska komma, att du är ensam. Den gör ont.
Har suttit på balkongen ett bra tag nu, druckit te, lyssnat på deppmusik och gråtit.
Man blir galen utan vänner.
Jag lovar, testa aldrig.
Jag saknar min änglasyster mest av allt, livet är inte desamma utan henne.
Även om vi inte umgicks så jättemycket när jag bodde där nere nu för tiden så visste man ändå att hon inte var så långt borta och att man alltid kunde åka dit om det var någonting som hände eller om man bara behövde henne.
Nu är det så grymt långt bort.
Avståndet tog min älskade änglasyster ifrån mig <'3
Michii, utan dig är jag ingenting, det vet du.
Vi har våra upp och ner gångar men vi håller ändå alltid ihop.


"Den här går ut till den syster som jag älskar utav hela mitt hjärta, och hela min själ.
Det har varit lite struligt mellan oss, jag vet inte riktigt vad jag ska säga,
jag låter låten tala för sig själv! Du anar inte hur mycket jag gråtit över det här,
du anar inte hur ont det gör i hjärtat, jag börjar gråta nu som en jävla fjant.
Lyssna bara på versen okej ?! Vi pratar inte om det hära efter, eller nått sånt,
jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig"


Livet utan dig är värre än vad du någonsin kommer kunna föreställa dig för jag plagas dag och natt av våra minnen, av känslan att inte ha dig till hands på samma sätt som förut.
Michii, jag saknar dig.
Michii, jag älskar dig <3



Älskade vänner livet är inte lätt utan er.
Det var ju ni som gjorde mina dagar och de vet ni! <3
jag älskar er <3
Utan er är jag ingenting!




Det här var 1000 gånger svårare än vad jag någonsin kunnat ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0